Thursday, August 25, 2011

Scraproom

I just took some time to make a few pictures of my new scraproom, I'm so proud of it!!!!

Ik heb net even de tijd genomen om uitgebreid foto's te maken van mijn nieuwe scrapkamer; ik ben er zoooo trots op!!!
IKEA Expedit kast, spanen kisten (onder) ook van IKEA. Manden van Kwantum, dozen HEMA
Potten van rommelmarkten, memobord van Leen Bakker
IKEA Pax kast en Galant bureaublad. IKEA planken LACK.
Hobby-eiland: twee Expedit kasten verlijmd met Galant bureaublad erop. Wielen  Karwei
IKEA railsysteem Fintorp, Trolley van Kwantum
Rol tekenpapier komt ook van IKEA, hangt op Fintorp rail maar is bevestigd aan gordijnhaken van Leen Bakker.
Remco hangt de Fintorp rails op.
Zonder ponsen
Met ponsen!
IKEA Pax kast en links Flaren badkamerkastje (ook geschikt voor Cricut cartrdiges!)
Lichtgekleurde manden IKEA en donkere manden van Kwantum
Wielen van Karwei. De twee IKEA Expedit kasten die verlijmd zijn staan op een MDF plaat.
Leuk cadeautje van mijn collega's :-)
Vanwege het puntdak ziet alles er lekker ruimtelijk uit.

Remco is jealeous! He says : ''We can put a TV in this room as well and then live there!"
hmmm...
He can't complain though, because my "old scraproom"  will become "his room"...
"What are you going to put in your room dear?"
Remco: "I don't know yet, I'm still thinking about it..."
Well, that's ok honey, as long as you close the door behind you, will you? :-)

Remco mompelt: Als we hier een TV ophangen (hmmm, goed idee!!!) dan kunnen we hier net zo goed gaan wonen, het is de mooiste kamer van het hele huis! :-)
Maar hij kan niet klagen hoor; mijn "oude scrapkamer"  wordt "zijn kamer" ...
"Wat ga je eigenlijk met die kamer doen?"  vraag ik hem.
"Daar denk ik nog over na" is het antwoord.
Goed hoor schat ! Als je de deur maar achter je sluit, oke?!

21 comments:

  1. het ziet er prachtig uit, veel plezier met deze mooie hobbykamer

    ReplyDelete
  2. Jeetje Belinda, wat is het gaaf geworden!!! Het duurde even maar dan heb je ook wat zeg. Echt een heerlijke kamer om in te werken en wat staan je spullen er allemaal leuk bij zo. Ik wens je veel leuke scrapuurtjes in je kamer.

    gr. Jacqueline

    ReplyDelete
  3. wow, gaaf zeg!!! ben helemaal niet jaloers...haha

    ReplyDelete
  4. Geweldig, wat een mooie ruimte! Heel veel plezier gewenst in je "creative studio"!

    ReplyDelete
  5. wat ziet jouw scrapkamer er gaaf uit. Wens je dan ook veel creatieve uurtjes toe. Ben overigens wel benieuwd wat Remco uiteindelijk met jouw oude "hokkie" gaat doen.

    ReplyDelete
  6. wauwwwwww..wát een fantastische werkplek heb jij gekregen zeg!! Ik zie gewoon groen...haha..
    Veel plezier daar..
    Je blog zelf is trouwens ook mooi hoor.Gezellige boel hier..
    Ik ga je ook volgen.. :)
    lieve groet,Marian

    ReplyDelete
  7. Tjonge jonge ik kan me voorstellen dat je daar trots op bent. Wat een prachtige kamer!! Ik heb een hoekje van de huiskamer en kom altijd ruimte te kort. Mooi ook hoe je de ponsen opbergt! ( wat heb je er veel! )
    Geniet lekker van je kamertje!
    Groetjes,
    Arja

    ReplyDelete
  8. dat ziet er echt prachtig uit!
    kan je kerel niet even hier komen klussen hahaha!

    ReplyDelete
  9. Wat een superkamer! Hier ben ik ook jaloers op hoor :-)

    ReplyDelete
  10. Jeetje, wat een prachtige kamer heb je dar zeg!!! Geniet er maar lekker van, daar kun je heerlijk knutselen.

    ReplyDelete
  11. Dat ziet er prachtig uit, heel veel plezier in je hobby stekkie!!

    ReplyDelete
  12. Grandioos! Wil je a.u.b. mijn werkkamer ook komen herinrichten? Je hebt volkomen de vrije hand!
    Groetjes, Leo

    ReplyDelete
  13. Ik ben weer even naar je scrapkamer wezen kijken. Gisteren liep ik met mijn man in Ikea en vertelde dat jij Expeditkasten verlijmd had op MDF. We vroegen ons af hoe dat nou zat, of je twee vierkante kasten naast elkaar had gelijmd. Maar nu zie ik het. Ze zijn rug-aan-rug verlijmd zodat je een breed vlak aan de bovenkant hebt. Wat slim!! Ik zie je Cricut erop staan, zo heb je idd een nieuw werkvlak...
    Gaaf, gaaf, gaaf! Ga mijn man lief aankijken;-)
    Groetjes,
    Arja

    ReplyDelete
  14. Ik zal je even mailen Arja met de "werkinstructies" ! haha

    ReplyDelete
  15. Wauw, dat ziet er super uit zeg! wat een heerlijke ruimte en wat heb je leuke handigheidjes verwerkt! Je hobby-eiland vind ik echt briljant bedacht!!

    ReplyDelete
  16. wauw, prachtig zeg... wat een kamer! Om jaloers op te zijn, net eentje uit de boekjes... Geniet ervan hoor!!

    ReplyDelete
  17. wauw wat een prachtige kamer. Daar ben ik wel jaloers op.

    ReplyDelete
  18. wauw ... das een heel fijn plekje zeg. super....

    ReplyDelete
  19. hoi hoi

    wat een geweldige kamer echt helemaal top. En zo lekker ruim.
    gr Thamar

    ReplyDelete
  20. Oh, wauw! Wat een ontzettend gave en stoere scrapkamer. Ben erg jaloers!!!

    ReplyDelete
  21. Wow, wat een prachtige kamer!
    Verder sprakeloos.......

    ReplyDelete