Monday, August 8, 2011

Fabric hearts

A while ago I made a fabric heart (fabric > Eline Pellinkhof) for a friend of mine who's going through a rough time. I attached a jump ring on it, so it could be used as a key chain.
And then there was just no stopping! I made a lot of other hearts and have to finish even more.
A few pictures of the ones I already finished:

Een tijdje geleden maakte ik een hartje van stof (stof > Eline Pellinkhof) voor een vriendin die door een moeilijke periode in haar leven gaat.
Ik maakte er een jump ring aan vast zodat het hartje als sleutelhanger gebruikt kon worden.
En toen ging ik volledig los! Ik maakte nog veel meer hartjes en er moeten er nog een stel afgemaakt worden.Hierbij een stel foto's van degenen die af zijn:

Stof Eline Pellinkhof, knoop geborduurd en blaadje zelf gehaakt
Grijze stof IKEA, stempel Eline Pellinkhof
Grijze stof IKEA, roosje > stof Eline Pellinkhof
Stof van Eline Pellinkhof
Zelfgehaakt bloemetje, grijze stof van IKEA, stempel Eline Pellinkhof


1 comment:

  1. Deze zijn zo leuk zeg. En ik ben nog steeds blij met die ik heb, hij hangt aan mijn tas en is dus altijd mee op stap.

    gr. Jacqueline

    ReplyDelete