Monday, August 29, 2011

Humor

Last weekend, my parents came over to have diner with us and of course to admire my new scraproom; they were really impressed :-) They brought me a lovely bouquet of flowers with a small card attached to it.
It says: "congratulations on you new business"  Really funny! :
Mijn ouders kwamen dit weekend langs om gezellig met ons te eten en natuurlijk ook om mijn nieuwe scrapkamer te bewonderen. Ze waren erg enthousiast en mijn vader zei zelfs dat hij ook wel zo'n hobbykamer zou willen. Dit zeer tot verbazing van mijn moeder want die probeert hem al jaren zover te krijgen dat zijn "oude"  kamer opgeknapt gaat worden maar dat wil hij niet!
Ze hadden en lief bloemstukje meegenomen met een kaartje eraan: " Succes met de nieuwe zaak"
Hahaha, echt grappig!

3 comments:

  1. Oh wat lief van ze. En wat een vrolijke blommen!

    gr. Jacqueline

    ReplyDelete
  2. Ik heb even rond zitten kijken op je blog, wat een prachtige sfeervolle scrapkamer hebben jullie gemaakt. (ook zonder TV zou je er kunnen wonen) een wat een prachtige kaartjes maak je. Het is een genot om op je blog te struinen. Tot de volgende keer.

    ReplyDelete
  3. Leuke zaak heb jij! Prachtige bloemen trouwens. Lief zo' n papa en mama ;-)
    Groetjes,
    Arja

    ReplyDelete