Friday, March 29, 2013

Scrappen op 20x20 formaat

Voor een collega waarvan we de pasgeleden het 12,5-jarig jubileum hebben gevierd, heb ik een scrapbook samengesteld. Iedereen van onze afdeling moest een zelfgemaakt " kunstwerk " inleveren op 20x20 inch formaat en ik heb alles in een scrapbook samengebracht.
Op de achterkant van elk maaksel staat de foto van de collega die het gemaakt heeft en zo heeft de jubilaris een leuk aandenken aan alle mensen waarmee ze al 12,5 samenwerkt!

Dit is het eerste blad van het scrapbook:



 En dit was mijn bijdrage als collega:
In het vlopje zit een boodschap en een fotootje van onze eerste workshop samen 





4 comments:

  1. Heel leuk!
    En zeker een leuk formaat.

    Groetjes Carla

    ReplyDelete
  2. hallo Belinda, ik heb je pinterest gevonden,hoor, gewoon overheen gekeken!
    groetjes Sylvia

    ReplyDelete
  3. moooooi en 20 x 20 cm is ook een leuke maat om mee te werken.

    ReplyDelete
  4. Hay Belinda,

    Wat een super tof blog heb jij zeg...!
    Geweldig leuke kaarten en andere lieve spulletjes.
    Heel graag wil ik je volgen, en ik ben nu
    dus je 49e volgster...

    Lieve groetjes,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    ReplyDelete