Wednesday, March 6, 2013

Borduurpatroontje

Yes! Helemaal geweldig; Nienke de borduurvrouw heeft voor mij een oproep op haar blog geplaatst en je gelooft het niet, maar iemand heeft dus inderdaad dat patroontje gevonden!
Het is Hilda, die zelf ook een leuke blog heeft.
Hilda's patroontje was echter heel erg klein, en later zag ik ook nog een berichtje van Coby, die zo lief was om het patroontje uit een tijdschrift voor me in te scannen en te mailen. Haarscherp en iets groter!
Ik ben er ontzettend blij mee en uiteraard deel ik het patroontje ook met jullie allemaal:



2 comments:

  1. Super voor je dat je toch een patroontje gevonden hebt, en nu aan de slag want we zijn nieuwsgierig naar je eindresultaat !!!!

    groetjes Ria

    ReplyDelete
  2. wat fijn dat je het patroon nu gevonden hebt. Ben benieuwd hoe je letterbak er uit komt te zien.

    liefs Heidie

    ReplyDelete