Tuesday, December 27, 2011

Christmas stuff

Hi you all! Did you have a nice Christmas?
We did and of course I have to get back to work this week but today and tomorrow I still got some time off..:-)
Here are some pictures of our tree with Christmas decorations from around the world.
The doll in the top I bought in the US, the wooden "Peace" sign comes from Canada, the fabric heart from Sweden and the tartan bird from Scotland.
There are Christmas decorations from New Zealand, Peru, Germay, Austria and Thailand in the tree as well.
Hmmm, let's see what we can score this year during our China trip!

The Christmas stocking I made myself. The piece white lace is from an old curtain.
(actually it's more like a boot then a stocking. Oh well...)


Hoi allemaal! Hebben jullie fijne Kerstdagen gehad?
Wij wel en deze week moet ik wel weer werken maar vandaag en morgen heb ik nog lekker vrij :-)
Hierbij enkele foto's van onze boom met Kerst versieringen vanuit de hele wereld.
De pop in de top kocht ik in Amerika, het houten "Peace" bordje kocht ik in Canada, het stoffen hartje kocht ik in Zweden (daar heb ik er een heleboel van in de boom hangen) en het rode tartan vogeltje kocht ik in Schotland.
Verder hangen er nog dingen in de boom uit Nieuw Zeeland, Peru, Duitsland, Oostenrijk en Thailand.
Eens kijken wat we dit jaar kunnen scoren tijdens onze China rondreis!

De Kerstsok maakte ik zelf. Het stuk witte kant bij de omslag komt van een stuk oude vitrage.
(eigenlijk is het meer een laars dan een sok, maar ach...)

2 comments:

  1. Wat ziet het er gezellig uit bij jullie! Leuk om zo'n Kerstboom vol te hangen met spulletjes uit de hele wereld. Geniet er maar lekker van.
    Veel liefs en fijne eindejaarsdagen, Celia.

    ReplyDelete
  2. Hee Blin,

    Ik heb eindelijk een account aangemaakt waarmee ik op je prachtige blog kan reageren. Ik keek al heel vaak, maar kon geen reacties plaatsen op al dat moois. Wat ziet het er mooi uit, zeg. En wat een leuke christmas stocking heb je gemaakt!

    Fijne jaarwisseling,
    Liefs,
    Hanneke (Nijn van Piens)

    ReplyDelete