Sunday, December 22, 2013

Kerstkaartje

Hallo allemaal, ik ben terug van weggeweest!
Na een bijzondere vakantie in Argentiniƫ en de nodige hele drukke weken op het werk, ben ik aan slag getogen om de gebruikelijke twee (!) Kerstkaarten te maken.
Ik verstuur normaal gesproken geen Kerstkaarten maar doe ieder jaar een schenking aan het goede doel.
Voor onze wederzijdse ouders maak ik echter een uitzondering; die krijgen wel een Kerstkaartje van ons.

Hierbij het exemplaar dat ik voor mijn ouders maakte:




Het doosje kan mooi opgevouwen worden zodat het in een enveloppe past (In dit geval steekt de eigenwijze lantaarnpaal er bovenuit dus moet ik een grotere enveloppe gebruiken!)

Voor de "Holly Jolly" tekst gebruikte ik een SU! stempel uit een oude lijn. Ik stempelde met witte inkt op zwart cardstock en daarna heb ik er met de embossing buddy overheen geveegd. Op die manier krijt je een "schoolbord effect", ik vind het zelf erg leuk!

Ook een schenking doen aan een goed doel? Denk eens aan het Wereld Natuur Fonds. Een van mijn favoriete doelen.



2 comments:

  1. oef wat een supergave pop-up kaart, prachtig!

    ReplyDelete
  2. WAAAAW, wat een prachtige kaart. Ik zie dit model weer vaak voorbij vliegen. Ik wil er ook eens tijd voor maken....pffff

    ReplyDelete