Wednesday, November 6, 2013

Vintage verjaardagskaart met wheel stamp


Toen ik net aan de slag ging met mijn nieuwe wheel stamp van SU! was hier wel wat gemopper te horen... het ging niet zoals ik wilde en tja, dan wil er wel eens een krachtterm rondvliegen!
Maar na verloop van tijd ging het beter; oefening baart niet alleen een kindje maar ook kunst.
(of het met een grote K is, dat mogen jullie zelf beoordelen :-)
De prachtige roze-rode kleur van de achtergrond komt helaas niet zo mooi over op de foto maar over het kaartje zelf ben ik tevreden.
Ik gebruikte de wheel stamp "Shop Around", het viooltje maakte ik met een vlinderpons, en de overige gebruikte stempels komen uit de sets "Everything Eleanor", "Papaya Collage" en "Creative Elements", allemaal van Stampin' Up! natuurlijk!






2 comments:

  1. Ik kan me een aantal krachttermen voorstellen....hihihi... maar het is prims gelukt toch!

    ReplyDelete
  2. SU-per gaaf en allemaal Stampin Up. Kan niet beter ;-)

    ReplyDelete