Friday, April 12, 2013

Borduurwerkje

Een tijdje geleden plaatste ik foto's van een thee kist die ik bekleed had met een borduurwerk. (enkele posts geleden) Daarna was de binnenkant van de kist aan de beurt dus zocht ik een ander mooi patroontje uit en ging aan de slag.
Nu het af is, vind ik het eigenlijk zonde om het aan de binnenkant van de deksel te plakken...
Hmmm... ik moet dus even nadenken wat ik ermee ga doen! :-)
Weer een ander kistje bekleden? Maar wat doe ik met al die kistjes?



De borduurwerkjes voor mijn letterbak vorderen langzaam. Dat komt voornamelijk omdat ik altijd allerlei dingen tegelijkertijd doe. Een ding eerst helemaal afmaken schijnt mij niet in het bloed te zitten :-)




1 comment:

  1. Herkenbaar om met verschillende dingen bezig te zijn, ik moet alleen opletten dat er niet teveel is waardoor er ook teveel blijft liggen.
    Het zijn prachtige borduurseltjes die je al af hebt, iets grotere vakjes heeft zo toch wel zijn voordeel.

    ReplyDelete