Monday, November 14, 2011

Update on sewbox

Well, the weekend turned out quit different then expected.
I didn't finish one single LO but sorted out tons of Lego.... :-)
I am planning to sell it on Marktplaats so I had to inventise all (and of course check if everything is complete and therefore... eh... I had to build a few things :-)

Anyway, at least I had a CREATIVE weekend.
I put my sew box in wood clamps and now I have to be patient... (not one of my best assets)
These wood clamps are HUGE! They fill up the complete kitchen.
I have a friendly colleague from which I could lend these.

As soon as the wood glue has dried I can continue sanding :-(
But first I have to make pictures of all my Lego creations to put them on www. marktplaats.nl !!!

Nou, het weekend is niet helemaal verlopen zoals geplanned.
Ik heb geen enkele LO kunnen afmaken maar ik heb kilo's Lego uitgesorteerd... :-)
Ik wil alles gaan verkopen op Marktplaats en daarom moest ik alles inventariseren (en natuurlijk checken of alles wel compleet is en eh... daarom moest ik natuurlijk het nodige bouwen :-)

Nouja, in ieder geval had ik een CREATIEF weekend.
Ik heb mijn naaibox in de houtklemmen gezet en nu moet ik geduld oefenen (niet een van mijn sterkste kanten)
Deze houtklemmen zijn echt GIGANTISCH! Ze vullen de hele keuken met hun omvang.
Ik heb een vriendelijke collega van wie ik deze enorme dingen kon lenen.

Zodra de houtlijm droog is en de klemmen er weer af kunnen kan ik weer verder met schuren :-(
Maar eerst moet ik foto's maken van al mijn Lego creaties om ze op Marktplaats te kunnen zetten !!!

1 comment:

  1. Ben erg benieuwd naar je lego creaties, ik heb een lego verslaafde zoon.

    ReplyDelete