Thursday, October 17, 2013

Halloween verjaardagskaart

Tja, wat voor een kaartje maak je voor een vriendin die jarig is in oktober? Een Halloween kaartje natuurlijk! Ik ga vandaag gezellig bij mijn jarige vriendin lunchen en hopelijk ook nog wat KLET-SE-LEN.
KLET-SE-LEN is een term die ik gisteren las op de blog van Miranda. Het is een combinatie van kletsen en knutselen, bij voorkeur samen te doen met een vriendin. Is dat geen leuk woord? Ik vind dat íe in de Dikke van Dale thuishoort!

klet·se·len (kletselde, heeft gekletseld)
 1. als tijdverdrijf werken aan kleine, fijne dingen en gezellig kletsen.

Ik gebruikte voor deze kaart papier van Bo Bunny. De scallop rand maakte ik met een randpons van SU! en het viooltje maakte ik met een vlinderpons van SU! De tekststempel komt uit eigen collectie, maar ik stanste hem uit met een framelit van SU! (chalk talk)




2 comments:

  1. Het was heel gezellig vandaag! Enne.... Leuke kaart!

    ReplyDelete
  2. Hahaha, ja, het is een leuk woord. En die kaart is ook leuk gemaakt.

    ReplyDelete