Sunday, September 15, 2013

Thinking of you

Een vintage kaartje voor een vriendin die het nodig heeft. Zij heeft vorige week haar hond in moeten laten slapen en dat is vreselijk (ik weet nog hoe ik tranen met tuiten huilde toen ik mijn kat in moest laten slapen en bij een hond is het vast nog 100 keer erger want dat is echt een "familielid")

Voor het kaartje gebruikte ik papier van Glitz, en stempels van Stampin Up! die ik inkleurde met mijn aqua pen. Voor mij een nieuwigheidje , en ik ben er al helemaal aan verslaafd, heerlijk dat inkleuren :-)
Het mooie plaatje komt uit het tijdschrift "Daphne's Diary" daar zitten altijd ontzettend leuke dingetjes in!





2 comments:

  1. Wat een gaaf kaartje! Het plaatje erop is ook beeldig! Je brengt me weer op een idee om dat soort plaatjes op kaarten te gebruiken, thanks!

    ReplyDelete
  2. Prachtig deze kaart, dat moet je vriendin wel goed doen!!

    ReplyDelete