Tuesday, January 1, 2013

Michal Negrin

Even iets tussendoor...
In Sint Petersburg liepen wij tegen een winkel van Michal Negrin aan (ik had er nog nooit van gehoord, maar er blijken winkels in vele landen te zitten)
We liepen naar binnen en kwamen in een soort sprookjes land terecht... WOW!!!!

Kijk zelf maar: Michal Negrin

De verkoopster aldaar die vrijwel alleen Russisch sprak was goedlachs en gaf ons allerlei folders mee.
Om me heen starend daarbinnen had ik al gauw in de gaten dat dit geen winkel is voor mijn budget maar allemachtig, wat een pracht en praal!

Thuisgekomen ging ik natuurlijk direct zoeken op het internet en vond talloze dingen die me mateloos inspireren. En dat is dus precies waar ik Michal Negrin voor ga gebruiken: inspiratie.



En zo ziet het er dan uit als je een winkel binnenstapt :

Michal Negrin Duty Free


Michal Negrin

En even wat inspiratie :






Zeg nou zelf.... :-) 



1 comment: