Monday, February 13, 2012

Yesterday I had such a great day! My girlfriends (7 of them) and I took a workshop "Tim Holtz Techniques"  at "De Craftorij" in Ede.
Two of my girlfriends celebrated their birthday and they organized this workshop for us.
We learned all kind of techniques with all different kind of materials such as distress ink, crackle accents, perfect pearls, glossy accents, distress stain and many, many more.
At the end of the day all our hands really were pieces of art themselves!
Therefore we asked Lia (owner Craftorij) to make this fun picture in which all our hands are showing along with all the pieces of art we created that day!
After spending the day making 12 tags and being quit worn out, the shopping started! Wow, it's amazing how much a girl can spend in half an hour! :-)
Also I took over a melting pot from Margot and some molds as well.
I know what I will be doing the next weeks.... 
Blinnie at work
We had a lot of fun while taking the pictures:

Gisteren heb ik met 7 van mijn vriendinnen een workshop "Tim Holtz 
Technieken" gedaan bij de Craftorij in Ede; het was een geweldige dag!
Margot en Sylvia waren jarig en omdat Margot tevens 40 werd had ze besloten dat we deze workshop maar eens samen moesten gaan doen!
We hebben met allerlei materialen gewerkt zoals distress inkt, glossy accents, crackle paint, distress stain, perfect pearls en nog veel, veel meer.
Aan het einde van de dag zagen onze handen eruit als kunstwerken en natuurlijk moest dat op de foto vastgelegd worden. Lia, de eigenaresse van de Craftorij maakte verschillende foto's van ons o.a. die van al onze handen bij het mooiste kunstwerkje dat we die dag maakten. Ik vond het helemaal te gek!

Na de hele dag bezig geweest te zijn met het maken van 12 tags - en daarna waren we echt wel behoorlijk moe - begon het shoppen!
Verbazingwekkend hoeveel geld je kunt besteden in een half uurtje :-)

Van Margot heb ik tevens een melting pot en enkele mallen overgenomen dus ik ben de komende weken zoet!



3 comments:

  1. Ooooh wat ziet dat er gezellig uit!!! Daar had ik best bij willen zijn;-) Ik ben ook wel eens in de Craftorij geweest, wat een mooie en ruime winkel is dat!
    Tja en in een half uurtje een hoop geld uitgeven aan scrapspullen lijkt me heeeelemaal niet moeilijk hoor....
    Liefs,
    Arja

    ReplyDelete
  2. Zo te zien hebben jullie een hele leuke dag gehad en zijn er mooie creaties uit voortgekomen.Lijkt me toch wel geweldig om dit zo met elkaar te doen.

    ReplyDelete
  3. Dit verhaal komt me bekend voor. De foto's zijn nieuw. En wat een lol hè. Echt een dag om nooit te vergeten. Ik ben wel enorm benieuwd naar jullie tagjes. Die hoop ik gauw te zien.
    Liefs
    Josephine

    ReplyDelete