Friday, January 6, 2012

Finished sew box

Finally ! After all the sanding and painting, the sew box is finally finished!
Note that the bird-knobs are still not on it; first have to figure out how to get them in place without damaging the sew box...
Here are some pictures:
Sanding, sanding, sanding... it seemed like it would never end....
Even more sanding...
Eindelijk is de naaikist dan helemaal klaar... mensen, wat een klus was dat!
Alleen de vogel-knopjes zitten er nog niet op; ik moet eerst een manier zien te vinden hoe ik die ga bevestigen zonder het binnenwerk van de naaikist te beschadigen..
Hierbij enkele foto's van het eindresultaat en natuurlijk moesten er al direct wat spulletjes in gedaan worden; het "inrichten" is immers het leukst!

9 comments:

  1. Wat een schatje! Dat was het werk wel waard.

    ReplyDelete
  2. Hij is echt geweldig!
    ik geloof dat ik voor wit had gekozen een tijdje geleden maar zo is hij toch wel heel echt!
    Veel plezier met het inrichten.
    groetjes Martine

    ReplyDelete
  3. Prachtig Belinda! Wat een juweeltje is het geworden. Ik geloof meteen dat het een vreselijke klus was maar het was het dubbel en dwars waard toch?
    Liefs,
    Arja

    ReplyDelete
  4. geweldig Belinda, hij is echt prachtig geworden! En ik ben ook heel benieuwd naar de vogelknopjes en hoe je dat gaat bevestigen. In de familie hebben we ook nog zo´n mooie naaikist, misschien dat ik die maar eens ga opeisen haha!! Ik denk dat ik er dan mijn stempels en inkt in ga bewaren. Jij hebt in elk geval alvast een prachtig exemplaar en ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben!

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldig mooie naaikist, ziet er supergoed uit.....
    Liefs Marielle

    ReplyDelete
  6. Heel erg mooi geworden, ben benieuwd hoe hij er straks uitziet als ie helemaal gevuld is.

    ReplyDelete
  7. Wat een mooie naaikist. Ik vind die kleur zo mooi.

    liefs Heidie

    ReplyDelete
  8. Sjee, wat een werk moet dat geweest zijn Belinda...Maar het resultaat is er dan ook wel naar, wat een prachtig lief naaikistje is het geworden!

    ReplyDelete
  9. hij is prachtig geworden, je hebt echt eer van je werk

    ReplyDelete